מפוחים לשחרור עשן

מפוחים לשחרור עשן

מאת טירן מויאל

בכל עסק גדול או קטן לא תמצאו חשש גדול יותר מאשר החשש משריפה והשלכותיה החמורות, והנזקים שהיא תגרום, לכן עסקים רבים משתמשים בכל האמצעים כדי לצמצם כמה שיותר את הנזקים של שריפה אם וכאשר חלילה היא תפרוץ, והם מוכנים גם להשקיע כספים באמצעים שיאפשרו שליטה בשריפה ובעשן שהיא גורמת.

 

היום בעידן של הבית החכם , ניתן למצוא גם לא מעט עסקים חכמים שיש להם מבנה חכם שבו מותקנים מלבד מפוחים לשחרור עשן, גם מנועים לפינוי עשן. מנועים אלו הם חלק ממערכות חכמות לפינוי עשן, שמאפשרות פתיחה מהירה של חלונות העשן, או פתיחה מהירה של פתחי אוורור מיוחדים שיזרימו אוויר נקי, או פתיחה של כיפות עשן שיאפשרו יציאה מהירה של העשן מהמבנה ועוד.

 

יש היום סוגים שונים של מנועים המשמשים לפינוי עשן או בשמם המקצועי שחרור עשן והינם בעלי שמות שונים, יש מי שישתמש במנוע לשחרור עשן הנקרא מנוע שרשרת ויש מי שישתמש במנוע לשחרור עשן הנקרא מנוע הזזה, וכך הלאה והלאה.

 

ההבדל בין המנועים השונים לשחרור עשן הוא בכמה פרמטרים כמו : הטכניקה בה הם עובדים, הגודל שלהם, המקום בו הם מותקנים, ועוד.

 

מנועים לשחרור עשן משמשים היום בעיקר לפתיחת חלונות עשן כבדים והם מסוגלים לדחוף את החלונות החוצה וליצור פתחים שדרכם יצא העשן הרב שמתמר עקב השריפה. מנועים לפינוי עשן מגיבים במהירות במקרה של פריצת שריפה, והם מהווים בורג קטן במערכת שלמה לפינוי עשן המורכבת מחיישנים, חלונות לפינוי עשן, מנועים לפינוי עשן, גלאים לפינוי עשן ועוד.

 

מנועים לפינוי עשן יש להתאים אותם לסוג החלון שאותם הם אמורים לפתוח, מנוע שאמור לפתוח חלון ציר יהיה שונה בצורתו, ובאופן התקנתו, ממנוע שאמור להיות מותקן על חלון תקרה או על חלון קיפ.

 

אז אם גם אתם רוצים שבבית שלכם או בעסק שלכם תהיה מערכת חכמה לפינוי עשן , שתכלול בין השאר גלאי עשן, חלונות עשן, ומנועים לשחרור עשן, הרי כל שנותר לכם לעשות הוא לחפש את החברות המקצועיות, המנוסות והאמינות שעוסקות בתחום כיבוי האש והאוורור, ויש להן את המערכות החכמות לכיבוי אש ולשחרור עשן.

קו האש מתמחה בהתקנת מפוחים לשחרור עשן ומערכות בתחום המתח הנמוך, כגון מערכות לפינוי עשן כאשר מדובר על כך שבמקרה שריפה החלונות יפתחו על ידי מנוע הזזה או בוכנה או שרשרת ואז ישחררו את העשן ולא ייצרו מצב של חנק לאש ואז יש סכנה לכל מי שבא במגע עם דלת או חלון.

 

מאמר זה מוגש מטעם S.M Design המתמחה בקידום אתרים בניית אתרים וכתיבת תוכן לאתרים

מקור המאמר: articles.co.il

 

Call Now Buttonחייגו לקבלת מידע נוסף דילוג לתוכן